У ТРЦ “Екватор” ретельно стежать за соціальними трендами та побажаннями своїх гостей (як відвертими “хочу”, так і поки захованими інтуїтивними інтенціями “хотів би”). А це за результатами трекінгу – понад 4 млн. відвідувачів щорічно.
Адже “Екватор” – це привабливий простір для жителів міста Рівне, розташований посеред кварталу із новими житловими комплексами. Розвиваючи лояльність до бренду “Екватор” через емоційний позитивний досвід, торгово-розважальний центр пропонує на вибір 80 fashion магазинів, а ще магазини електроніки, спортивних товарів та товарів для дітей, гіпермаркет, розваги для всієї родини, в тому числі захопливий роллердром.
З-поміж цих “магнітних” опцій ключовою та смачною є Food Hall, що знаходиться у центрі ТРЦ і займає 7,9% простору, тобто 600 кв.м., із понад 300 посадковими місцями. Основна ідея Food Hall – це отримати смачний досвід та нові гастрономічні враження. А враження жителі Рівного цінують понад усе!
Адже це мальовниче західноукраїнське місто, де споконвіку важливими були сімейні цінності, гармонійна атмосфера та затишок. Завдяки географічній близькості із кордоном, з Рівного легко мандрувати Європою і приймати туристів. Тому жителів Рівного здивувати кулінарними забаганками непросто. З одного боку – міжкультурний обмін із “сусідами”, куди подорожують рівняни. А з іншого – сімейні звичаї, коли традиційно готують дома смачні українські страви для усієї родини.
Але давайте будемо чесними – як часто тепер вдома ліплять вареники? А от борщ готують частіше. Враховуючи, що у нас, як у тому жарті, 365 рецептів борщу, то завжди цікаво його скуштувати. Тому наші страви – це вибір #1 для українців. А відтак ресторан української кухні з варениками, голубцями, гречаниками, тертюхами, палюшками, налисниками та іншими стравами завжди користуються попитом як серед дорослих, так і дітей. І Food Hall в ТРЦ – це прекрасна локація для ресторану української кухні, щоб пригощати гостей смачним та гарячим, як вдома.
Долаючи ці та інші виклики, ТРЦ “Екватор” розробив спеціальну концепцію Food Hall, із широким вибором страв для усієї родини: різноманітні кухні світу, а також випічка, десерти, кава: American F&D, Хінкальня, Cukolini, Куба, Морквяна Мар’яна, Village. Тобто сучасний тренд glocalisation – глобальні пропозиції від локальних постачальників, демонструють ефективний бізнес підхід – креатив та співпраця зі “своїми”, адже це для своїх, рідних рівнян.
Якщо хтось шукає топ-місце із наявною клієнтурою для свого ресторану, то ТРЦ “Екватор” – саме той поінт для успішного food-старту. Сьогодні все надзвичайно динамічно змінюється і те, що було популярним вчора, сьогодні вже потребує оновлення та редизайну.
“Вічними” цінностями залишаються родина та турбота про рідних, теплі зустрічі з друзями… Тобто все це про емоції, які генеруються та посилюються під час спілкування та проведення часу разом.
У ТРЦ “Екватор” розуміють: здорове харчування та sustainable fashion, pop-up food та модні інсталяції створюють ексклюзивний тандем “спеціального меню” для відвідувачів. Адже і мода, і їжа – це про емоції. А позитивних емоцій забагато не буває, якщо вони формують широкий спектр кольорового досвіду відчуттів у ТРЦ “Екватор” та вібрують новими побажаннями.
З питаннями, уточненнями та пропозиціями звертайтеся до спеціаліста відділу оренди мережі ТРЦ “Екватор” Лілії Горбач:
(067) 413-10-51, [email protected]
Більше інформації