За словами Дмитра Штанька, співвласника ТОВ "Полтава-Сад", коли він подорожував по США, вирішив започаткувати моркв'яний бізнес. Відтак, з'явилися бебі морква "Моркішка", картопля бренду Baby Lou та бурячок "Хоп і Готово".
"У 2011 році я разом із друзями та братом вирушили до США у відпустку. Під час цієї подорожі мій друг, який дуже любив моркву, часто купував морквяні снеки. Коли товариш брав цей продукт, вся компанія з’їдала його буквально за кілька хвилин! Морква зникала сама по собі, і це стало поштовхом для ідеї.
"Чому б не зайнятися чимось подібним в Україні?" — подумав я, і вже під час подорожі в голові склав бізнес-план.
Згодом повернулися до США, щоб познайомитися з місцевими фермерами, які вирощують моркву та переробляють її на снеки. Все ретельно законспектували і перейняли досвід, а вже в 2012 році почали реалізовувати свою ідею в Україні", – розповів Дмитро Штанько.
Він додав, що Моркішка — це морква нового формату. Відмінність її у тому, що снеки виготовляють із спеціальних сортів моркви Sugar Snack та Honey Snack. Виростає ця морква довгою та тонкою і не має молоду серцевину.
AgriLab