Автоновини

Нове покоління Audi A6 стало повністю електричним (ФОТО)

Представлено Audi A6 нового покоління. Тепер такий індекс носить сімейство електромобілів, до якого увійшли ліфтбек та універсал.

Нове покоління Audi A6 базується на платформі Premium Platform Electric (PPE), яка також є основою Q6 e-tron та «другого» Porsche Macan. Причому A6 e-tron – це перша PPE-модель з повністю плоскою підлогою.

Новинка відрізняється визначною аеродинамікою: коефіцієнт Cd для Sportback дорівнює 0,21, для Avant – 0,24. Поліпшити показник допомогла оптимізація струму повітря навколо передка та під днищем, а також камери бокового огляду другого покоління, яким додали функцію складання.

Інше нововведення A6 e-tron – просунута оптика. Попереду вона двоярусна, матрична; ззаду на органічних світлодіодах OLED 2.0 з 450 сегментами.

Ними керує окремий програмний модуль та спеціальні алгоритми, що малюють зображення кілька разів на секунду. Ліхтарі оснащені датчиком наближення та можуть попереджати про небезпеки символами-піктограмами.

У власника A6 e-tron буде вибір з восьми спеціальних світлових підписів, а також можливість замовити підсвічування логотипа на кормі.

У салоні – вигнута OLED-панель, що поєднує цифрову панель приладів (11,9 дюйма) та основний дисплей (14,5 дюйма). За доплату запропонують окремий екран для пасажира (10,9 дюйма), проєкційний дисплей з доповненою реальністю та панорамний дах на полімерно-диспергованих рідких кристалах.

Мультимедіа A6 e-tron підтримує сторонні програми та оновлюється «по повітрю». А голосовий помічник глибоко інтегрований в бортову мережу, може самонавчатися та віддавати деякі запити ChatGPT.

Модифікацій дві. Початкова A6 e-tron performance оснащена одним електромотором на задній осі, потужність – 367 к.с. Такий електромобіль розганяється до «сотні» за 5,4 секунди та здатний проїхати на одному заряді до 756 кілометрів.

Цей показник для двомоторного S6 e-tron трохи нижче – 675 кілометрів. Зате до 100 км/год «еска» прискорюється за 3,9 секунди, і максимальна швидкість у неї вище – 240 км/год проти 210 км/год в A6 e-tron performance.

Батарея і там, і там ємністю 100 кВт-год. Від колонки постійного струму вона заряджається з потужністю до 270 кВт, змінним струмом – до 11 кВт з перспективою збільшення потужності вдвічі.

В A6 e-tron застосовано нову внутрішню хімію, яка підвищила питому енергомісткість на 30 відсотків. Тепло від акумулятора розсіюється через інтегровану в корпус охолоджувальну плиту, а сам акумулятор зроблений частиною силової структури.

Замовлення на A6 e-tron та S6 e-tron почнуть приймати у вересні. Порядок цін такий: 75 600 євро за A6 Sportback e-tron performance та 77 250 євро – за A6 Avant e-tron performance.

«Заряджений» S6 Sportback e-tron обійдеться в 99 500 євро, а S6 Avant e-tron – у 101 150 євро. Пізніше в гаму обіцяють додати дешевший варіант з батареєю на 83 кВт-год.

Інше в категорії