Наплив китайських автомобілів: загроза чи можливість

У 1997-2011 роках близько 1 мільйона американських виробничих робітників втратили роботу через конкуренцію з боку Китаю. З того часу «китайський шок» звинувачують у всьому, починаючи з зростання смертності серед американського робітничого класу і закінчуючи обранням Дональда Трампа. Відмова від ліберального ставлення до торгівлі також пояснює, чому політики сьогодні проводять промислову політику. Зараз китайські автовиробники переживають дивовижний підйом, що викликає побоювання щодо чергового руйнівного потрясіння.

Насправді успіхи китайських автомобілів потрібно святкувати, а не боятися. Лише п’ять років тому Китай постачав лише чверть від тієї кількості автомобілів, ніж Японія, яка на той час була найбільшим експортером у світі. Цього тижня китайська промисловість заявила, що експортувала понад 5 мільйонів автомобілів у 2023 році, що перевищує японський обсяг. Найбільший автовиробник Китаю, BYD, продав 0,5 мільйона електромобілів у четвертому кварталі, залишивши Tesla у пилці. Китайські електромобілі настільки шикарні, круті і, що найголовніше, дешеві, що стримуючим фактором для їх експорту сьогодні є нестача суден для їх транспортування. У міру того, як світ декарбонізується, піт на них зростатиме і надалі. До 2030 року Китай може підвоїти свою долю на світовому ринку, до третини, поклавши край домінуванню національних чемпіонів Заходу, особливо у Європі.

Источник

Вам також може сподобатися

+ Немає коментарів

Додайте свій